Du har måske i længere tid tænkt, at din virksomheds hjemmeside kan være endnu flottere, endnu federe, endnu mere brugervenlig, end den er nu. Du kan tage det helt roligt, for hjælpen er inde for rækkevidde.
Det vigtigste for dig i en proces, hvor du skal have nyt website er et webbureau, der formår at lytte til dig, og som forstår dine specifikke behov. Kun på denne måde opnår du det ønskede resultat. Et bureau kan have nok så dygtige designere, men det nytter ikke meget, hvis de ikke designer netop det, der er i DIT hoved – det resultat, som DU ønsker. For selvom bureauet vil være eksperter i at skabe dit website, skal du huske på, at du er eksperten, når det kommer til at skabe rammerne for websitet: hvordan det overordnet skal se ud og fungere. For du kunder med garanti dine kunder bedre, end webbureauet.
Sagt med andre ord er et godt samarbejde nøglen til, at du får dit ønskede website. Kun ved hjælp af en god sparringsproces, hvor begge parter giver sin mening – og ekspertise – til kende, kan man opnå magi. En webbureau, der forstår at arbejde på denne måde, er PLICO, som har hovedsæde i Århus. PLICO gør en dyd ud af at skabe smukke og unikke hjemmesideløsninger, som ser ud og fungerer, nøjagtig sådan som kunden ønsker det. Det er også grunden til, at PLICO har skabt websites for et hav af glade kunder, som bl.a. tæller prominente navne som Nissan, Joan Ørting og Dyvig Badehotel.
På PLICOs hjemmeside kan du hurtigt få et klart billede af, hvad du som kunde vil kunne forvente dig af et samarbejde.
Hos PLICO er holdningen klar: Nøglen til at skabe gode resultater for kunderne – eksternt – er at have stort fokus på medarbejdernes forhold – internt. Denne filosofi er grunden til, at PLICO har kunnet vækste i så stort et omfang, at de har modtaget to BØRSEN Gazellepriser – i henholdsvis 2016 og 2017. Læs mere herom i denne artikel.
I denne video kan du blive klogere på, hvilke smukke webløsninger PLICO skaber:
Læs mere om PLICO her: