Har du hørt om Acubiz? Det er en app, som mange virksomheder i forskellige brancher i dag gør brug af for at optimere deres processer. Blandt andet når det kommer til rejseafregning, er en Acubiz en kæmpe lettelse i virksomheden. Da flere og flere virksomheder sender deres medarbejdere ud for at repræsentere virksomheden i udlandet, er Acubiz en meningsfuld og god investering. Hvis man udfører rejseafregning på traditionel vis, er det nemlig en masse papirarbejde. Det er ikke alene tidskrævende og tungt, men det øger også risikoen for fejl. Hvis man i en virksomhed har en vis mængde rejseafregning, giver det altså god mening at bruge en app som Acubiz til at gøre processen bedre og nemmere for alle parter.
Der er flere og flere virksomheder, der sender deres medarbejdere ud på forretningsrejser. Det skyldes, at vi lever i en globaliseret verden, hvor samarbejde med andre lande og udenlandske virksomheder er nøglen til succes. Men når der kommer flere forretningsrejser, er der også flere medarbejderudlæg og mere rejseafregning. Hvis rejseafregning i forvejen er en tung og besværlig proces, kan det altså blive en irriterende pligt, især hvis der kommer flere og flere forretningsrejser. Almindelig rejseafregning kræver nemlig, at medarbejderen gemmer alle kvitteringer og fakturaer. Herefter skal regnskabsafdelingen sidde med dem og udligne, så rejseafregningen kommer til at stemme. Det er både tungt, tidskrævende og øger risikoen for fejl. Derfor kan det for mange virksomheder godt betale sig at lede efter et alternativ som Acubiz, der giver nemmere og hurtigere rejseafregning.
I dag har vi næsten alle sammen en smartphone. Derfor giver det mening at tænke i en app baseret løsning, også når det kommer til sådan noget som rejseafregning. Det gør det nemlig nemt for både medarbejder og regnskabsafdeling at holde styr på rejseafregningen. For medarbejderen bliver det langt nemmere, for beløbene skal blot indtastes i appen. Man kan sagtens arbejde offline og på farten, så det er hurtigt lige at gøre. Samtidig slipper regnskabsafdelingen for bunker af papirer og kvitteringer, der gør processen med rejseafregning både irriterende og tung. En app som Acubiz er derfor oplagt, hvis man i virksomheden gerne vil optimere nogle af processerne. Rejseafregning er nemlig et af de steder, hvor man kan spare meget tid og besvær ved at digitalisere processen.
I en virksomhed vil man altid forsøge at optimere processerne så vidt muligt. Da rejseafregning ofte er en tung og tidskrævende post, giver det god mening at gøre en indsats netop her. Tidligere har det været svært at gennemskue, hvordan man kunne optimere netop denne proces – men med Acubiz bliver det nemt at optimere hele processen med rejseafregning og spare tid. Det gør, at der både for medarbejder og regnskabsafdeling er mere tid til andre ting. Derfor kan det for en virksomhed ende med at være en investering, da det at spare tid på rejseafregningen kan øge produktiviteten samlet set. Når man sparer tid, sparer man penge – og derfor skal man investere i Acubiz til rejseafregning.
Alle systemer virker komplicerede og besværlige, indtil man lærer dem at kende. Acubiz giver dog mange fordele, ikke kun med rejseafregning, når man er velbevandret i det. Vil du se Acubiz i aktion, kan du altid kontakte teamet. De rykker nemlig gerne ud og giver dig en helt gratis demonstration af systemet, og hvordan det kan bruges til rejseafregning og meget andet. Appen er nemlig ikke kun udviklet til at spare tid og dermed penge på rejseafregning, men kan også bruges til tidsregistrering, kørselsregnskab og mange andre medarbejderudlæg. Derfor er det oplagt for den virksomhed, der gerne vil spare tid og dermed penge ved at effektivisere og digitalisere deres processer.